Isnin, Mei 18, 2009

Masihkah Ada Rindu.........

Masihkah Ada Rindu.........

Amboi..tajuk bukan mahin lagi...
Hhmmm.....Hari ni aku tak ke sekolah, ada kursus luar. Lupa pulak nak bagitau budak2 kelas aku. Cehh..macamlah depa peduli....
Hmm...agaknya rindu tak budak2 tu kat aku...??? sukar nak jawab. Mungkin jugak rindu...sehari tak dengar leteran cikgu shima, menggeletar rasanya badan!!! hahah!!
Mungkin juga berjoget sakan.... boleh jadi... hari kebebasan untuk depa bila aku takde kat skolah.

Tapi sbagai guru kelas...aku sangat2 rindukan muka2 yg ada dalam tu...hahaha....
Rindunya pada kelasku....
Sbenarnya dah 2 tahun aku pegang murid yang sama, jadi sudah ku anggap macam anak sendiri. Walaupun aku agak garang..dan kejam ngan budak2 tu.....hmm..aku garang pon sbb bdk2 kelas tu dulu2 dh mnunjukkan gejala samseng.Maklumlah makin besar!! Kalau tak dbendung..melaratlah!! Maka...Kalau depa samseng..aku terpaksa lebih samseng dari depa. Hahaha....hanya depa saja yg tau bagaimana 'samseng'nya cikgu masa mula2 pegang tampuk pemerintahan kelas depa. Skrg....puas hati aku...bila ada yg mmuji tertibnya budak kelas tu.....

Rupa2nya...murid kelas aku dipilih untuk persembahan sempena sambutan Hari Guru nanti...Hmm....macamana agaknya persembahan tu.

Murid2 esok cikgu akan bawakan hadiah kuiz hari tu yerr....
Owwhhh..sudah pandai komplen kat Cikgu AiLee....cikgu shima lupa bagi hadiah yg djanjikan tu yaa..cisss....cikgu lupa lahhh!!!!

1 : KoMen:

Joyah Sempoi berkata...

seronok baca pengalaman cikgu2 mengajar nie..:)