Rabu, April 01, 2009

Yahoo...Kami Juara.................

sebelum perlawanan bermula..haruslah...berkenal-kenalan dulu...kan..???



Pasukan Perempuan yang digeruni....pose ala model tak hingat dunia....
Sempat lagi berposing sakan...fokus la weyyy......

Amboih....perturun ilmu apa tu hahhhh........?????

Pasukan Lelaki yang sangatlah digeruni.....Tahniah untuk hangpa budak-budak.......

Tudiaaa....penuh gaya cikgu mengajar........

Bukan main lagi hangpa noooo.......


Sebelum mula main haruslah bersalam-salaman dulu...........

Sebenarnya inilah 2 pasukan bola baling lelaki dan perempuan. Pasukan perempuan, kami tak risau, yang risaunya pasukan lelaki ni haaa....kali pertama menghadapi perlawanan. tak penah join apa2 sukan. Bola Baling ni pon sebab takdak orang, mujur ada budak2 ni yang mau join. Bagus semangat hangpa ni. Berani. Paham2 lah bila dah kali pertama ni...macam2 lahh...jenuh lah kami cikgu2 yang ajar sampailah ke tengah padang masa perlawanan tu. Lucu sungguh rasanya. Tapi oklah hangpa...takdak lerr kena belasah teruk2....cikgu ingat hangpa kena puluh2 gol dah..hahahah.........Apapon..terima kasih banyak2!!!!!!!! Tahniah juga kepada pasukan perempuan yang berjaya jadi JOHAN.....kelazzzz hangpa..tahun ni tahun hangpa dalam sejarah...2 permainan hangpa sapu JOHAN nooo...Semoga jadi kenangan manis kat hangpa...

0 : KoMen: