Isnin, April 13, 2009

Tentang....

Glitter Words

Sabtu lepas ganti Cuti Raya nanti.. Wahhhh...kalau bab cuti sanggup aja. Jangan mahin2. Even sekolah aku ni ramainya cine sama banyak ngan mlayu (cekgu yerr) sejak dulu kala....kalau bab raya harussssss bercuti seminggu wajib. Sanggup berganti haaa..!!! Best la cekgu2 sini...

Oklah balik pada cerita Sabtu....ini yang berlaku.....Bukan konsert yaa..tapi Senamseni sempena Minggu Kecergasan. Aikkkk....tak pakai baju PJ pon bersemangat jugak....hmmmm...hentam sajalahh!!!! Are U Readyyyyyy........


Belum apa2 lagi dah malas yerrr..Khoon Thai... Murid aku ni penah tinggal kat Thailand. Murid yang bijak..tapi pemalas sungguh nak siapkan latihan diberi. Montel budaknya. Suka mengusik dia ni.Bila masuk kelas tu aku asik paksa dia cakap Thai. Kasi kawan2 n cekgu blajar. Hoho...KhoonThai...ingat cekgu tak pandai cakap Thai ker..!!!



Bukan saja murid yang happy...cekgu pon naik minyak jugak. Cekgu2 sporting moting smua dan sangat2 menyokong program rakan2. Jadi terhasillah sebuah senario yang menyeronokkan walaupon masing2 tak reti tapi main hentam sajalah tu yang memeriahkan acara. Sangat happy tau!!! takdak nya dok tengok orang ...cam orang tak berdunia...!!!!!!

Owwwhhhh....Kak Jue bukan mahin lagi. Aku suka KakJu...bersemangat ja hidup dia. Dia bole jadi penyelamat apa saja dan bila2 masa. Semua dia join. KakZarina pon takmau kalah jugak. bagus Kak....Pendek kata baik lelaki..baik pompuan...semuanya 'maveless'.


Yaaaa...teruskan rolling ya murid2...........



Ok...smua dah enterprem...so..sapa yang conduct senam seni ni semua?? Owwwhhhh... haruslah kita enterprem orangnya sikit...tue..kat sana tu lah orang2 yang telah berjaya melonggarkan sendi2 berkarat cekgu2 sini. Geng bebudak maktab...import khas tau. semua lelaki. Cekgu praktikum sini yang panggil geng2 depa turun...Tima kaseh yerr adek2!! hangpa memang klass!!!!!!!!
Ehh..Dik..apasal aku tengok tangan hang lagi lembut dari aku nih...sungguh tak aci tau... terkial2 jugak aku nak bersenam seni tu...kayu lagi lembut ape..hahahah..

Seterusnya.........biar gambar yang menceritakan betapa happynya kami hari tu.....


wasalam
!!!


0 : KoMen: