Selasa, Julai 28, 2009

Panas

'Global Warming'
Sekarang ni cuaca panas, kan? berkuap2 lak rasanya..macam idup dalam botol
(agaknya lahh..aku pon tak tau camne idup dalam botol, main cakap jer)

Inilah yang dnamakan 'global warming'??
Kesannya memang dahsyat....dbawah ni bukti yang menunjukkan saban tahun dunia bhadapan masalah peningkatan suhu yg tak penah susut2..
Ok..sama2 kita sayangi alam sekitar yerr kawan2!!....






5 : KoMen:

Rona Realiti berkata...

2000 mcm mana ek rupa dia...!?

~ShiMa~ berkata...

To RonaRealiti : tahun 2000 keatas dah tinggal tali dan scebis kain semata. hahah...
sungguh daif..

erie berkata...

2000 xpakai tros kot..
hehehe

~ShiMa~ berkata...

Erie : masih pakai lagi...tapi cuma jenis cebis-cebisan kain je ada. heheh

Tanpa Nama berkata...

yaaaa..i agree with you.hahahaha