Pages

Ahad, Mac 08, 2009

Tugas yang hampir selesai.Yahoo....

Minggu ni..minggu terakhir aku jadi 'menteri kewangan' yang mengira duit orang lain semata. Lepas ni aku rasa bagaikan aman...tenang....
kenapa??? Bukan sebab berhutang Ahlong lahh. Tapi urusan keja. Untuk itu juga aku begitu bersemangat buat persiapan untuk menyerahkan tugas pada orang yang 'bakal bernasib baik' nanti. Sapalah orang itu....
Sapa pon aku tak kisah..yang penting aku dah selamat sebab sudah setahun berkhidmat tunggang langgang. Sampai ranbut pon luruh tak tak abis2 lagi ni. Sudahlah...pening tau pikir hal duit orang ni. kalau duit sendiri...best jugak!!!
Oleh sebab aku pikir ini perkhidmatan ku yang terakhir aku dah siapkan sijil yang cantik molek untuk AJK memandangkan aku pon akan dapat gak sijil penghargaan tu. Terharu rasanya. Sudahlah..jangan terharu biru ke apa...takmau pikiaq dah!!!!
Yang penting sekarang 'KITA ENJOY'...........yahuuuuuuuuuuuuuuu..............!!!!

0 : KoMen: