Isnin, Mac 09, 2009

Edisi Lepas Geram..

Geram betol aku hari ni ngan sorang manusia tu.....ada ke patut tanpa salam..tanpa selamat main redah je kelas aku macam orang meroyan...menengking2 murid-murid kelas aku!!! Hello...kalau ya pon nak tunjuk kuasa..nak tunjuk hang melaksanakan tugas 'besar' hang tu...janganlah kurang ajar macam tu sekali. Tak nampak ke aku terpacak dalam kelas tu...tahu lah aku jaga anak-anak aku. tak payah hang rajin2 mai meroyan dalam kelas aku. Kalau ya pon nak meroyan, reti2 hormat orang dalam kelas tu..kurang2 ketuk pintu dulu sebelom marah budak2 tu.....
Ini kes takdak akai ler nihh...Aku sendiri ajar anak murid aku..nak masuk kelas bagi salam...mintak izin manusia dalam tu dulu. jangan macam pencuri. Elok sangatlah hang buat macamtu....aku bole jadikan hang contoh pada anak murid aku...supaya tak bersikap kurang ajar macam hang!!!

Geram sungguh hari ni....dah lerr birthday aku...Kalau tidak, hang memang kena tumbuk ngan aku dah. Geram aku manusia kurang ajar macamni. Kalau ya pon hang ketua...reti2 gak pandang bawah. hormat sesama kawan2, hang dulu pon sebelum naik pangkat, setaraf kami gak...teman tapi mesra kami. tapi sejak naik pangkat ni...meroyan tahap dewa2 tu apa kejadahnya. Dah la berpenyakit....buat orang doa hang mati cepat tu apa kes...
Hang tau...sampai tingkat tiga blok sebelah dengar sora hang menjerit2 dalam kelas aku... terbakarnya hati aku masa tu tuhan saja yang tau.

Aku ingat aku sorang ja..di 'kuli'kan hang...rupanya ada jugak org lain yang dh kena. main redah kelas orang tak hormat guru langsung. Kalau dah rajin sangat pi lah tegur murid2 kat luar kelas tu....yang di dalam kelas jangan kacau. tau lah guru tu buat keja dia. ini hang pulak rajin. Sejak bila rajin taktau lah....

Sikap hang ni menunjukkan hang ni banyak kelemahan...serba serbi tak reti. tapi yang herannya..bodoh sombong lak tu. teguran orang takmau terima.

Meluat aku....bukan aku saja...Hang saja yang tak sedar. Lu Pikir lah Sendiri!!!!!!!!!!!!!

0 : KoMen: