Pages

Selasa, Mac 10, 2009

Surprise!!!!!!!!!!!Surprise!!!!!!!!!!!Surprise!!!!!!!!!!!Surprise!!!!!!!!!!!

Hari ni kan..terharunya dengan budak2 kelas aku ni. depa sambut birthday aku. Mana depa tau birthday aku????? huhu... padahal tak penah lak aku dedahkan kat depa. Pandai betol depa amik hati aku yang sekupang ni. heheh.....
"untuk Anak murid aku kelas 6F...Terima Kasih tidak terhingga. Cikgu doakan hangpa semua berjaya dunia dan akhirat. Cikgu amat berbangga dengan hangpa semua, Hendaknya penghargaan untuk guru2 hangpa yang seterusnya..tak hilang. GUru2 bukan mengharapkan apa2.. cuma ingin hangpa semua jadi manusia yang berbudi pekerti tinggi". Sekali lagi...Terima Kasih....


inilah antara muka2 gembira yang merencanakan surprise kat cikgu dia. Walaupon cikgu depa bole diibaratkan bagai 'ibu tebuan' depa tetap sayang kat cikgunya.
Errrrkkkkkk.....Yekerrr Sayanggggg...
Yer ke hangpa semua sayang cikgu murid2?????
















untuk zulkhairi,azri,nabil,zaidani,rofiq,hazwan,suharmin,shahmizan,yesu,jeevarani,nabila,
amira,siti,geetha,yogeswary,meena,azaharri,Tamilasai,

TERIMA KASIH SEMUA......

0 : KoMen: