Pages

Rabu, Februari 04, 2009

Betul ke ni??

MySpace Generators

Biasanya hari Rabu cuma 1 waktu (30minit) saja dengan murid kelas aku....oleh sebab kebanyakan murid aku ni tak pandai dan tak reti membaca....maka aku amik 1 waktu ni utk tingkatkan bacaan depa dengan aktiviti bacaan. Aku pinjam novel penyisatan kanak-kanak untuk setiap orang murid jadikan bahan bacaan. Aku taktau la sama ada budak2 ni betol2 membaca or main2 baca...sbb tadi masa aku bagi buku..wahhh...bukan main seronok lagi...laris macam pisang goreng. terus duduk sudut bacaan membaca. aku lak naik takot. yelah selama ni yg aku tau budak2 aku lemah dalam pelajaran...lemah dalam bacaan....tapi cara depa tadi betol2 buat aku terkejut. dapat jer buku terus asyiknya membaca. Yang mengeja pon taknak kalah. Minggu depan aku nak test tengok depa ni bersungguh2 ke main2 ni........kalau masih mahin2...siap depa!!!!!!!!!!

0 : KoMen: