Jumaat, Februari 13, 2009

Sukantara

Glitter Words

Hahaha...sebelum tu nak gelak dulu...seronoknya aku rasa....
alkisah....hari ni kat sekolah diadakan Sukantara. Hmmm....bukan saja murid, cikgu2 pon bukan main bersemangat lagi dengan rumah masing-masing.....
Dah lama hujan tak turun....sebelum hari ni cuaca panas terik sangat. Mana tahu hari ni hujan pulak. dah lerr hujan...datangnya lak tiada tanda setitis pon!!!! hahaha.........
Masa tu kami semua dok ada dipadang, dah la padang tu pulak jauhnya sebatu.....
Elok lepas ja warming up....kami terdengar bunyi kuat dan terus hujan lebat..dah takdak rintik2 dah....
Apalagi....berseleraklah cikgu-cikgu dan anak muridnya lari balik ke kelas....dah lerr sikit punya jauh...sempatlah kuyup jadinya kami semua hari ni. hahahah....
Masa lari dari hujan tu terlupa sekejap anak murid la...mujur takde yang hhilang....Adoi.... macam-macam hal. Murid-murid bukan main syok lagi bole main ujan sama-sama cikgu2. hahaha... sudahnya semua file cikgu ada yang kuyup. tak sempat nak ambik gambar....kalau tidak kan best....
So...Sukantara hari ni dibatalkan. Sambung semula esok..............


0 : KoMen: