Jumaat, Januari 23, 2009

Firdaus...menghilang lagi..

Tahun lepas pon sama.....tahun ni pon sama.......!! apa yang sama??? nie pasal Firdaus pulak...... tahun lepas dia mai sekolah minggu pertama saja. Lepas tu terus lesap sampailah bukak sekolah baru ni dia mai semula. Firdaus Cikgu ingat Firdaus dah insaf dan sedar bahawa pelajaran tu penting...nak2 tahun ni nak periksa....rupanya Firdaus tak berubah langsung. Kesian Firdaus!! ke salah cikgu sini asyik suruh Firdaus beli buku latihan sbb Firdaus tak beli2 buku latihan lagi....dok dalam kelas dok nganga jerr...kami bukan apa..risau tengok Firdaus..takot ketinggalan.... Kata Firdaus bapanya dah amik duit bantuan sekolah tapi tak beli buku pon...patutlah hari tu nampak mak dan bapanya mai sekolah....!!! lepas seminggu mai sekolah terus lesap...dia buat lagi....Aduh pening aku ngan budak2 kelas aku yang macam2 adanya!!! lama-lama Cikgu Shima cepatlah kerepotnya....asik pikiaq hal budak2 ni jerr......



0 : KoMen: