Rabu, September 09, 2009

TUGAS....

Hari Kedua.........

Hari ni hari kedua tugas mengawas. Selsemaku masih tegar lagi rupanya. Aku sungguh tak tahan. Di tambah pulak keadaan sekolah ni yang tandasnya nun dihujung dunia. kena belok sana belok sini, baru sampai. Tersiksa sungguh rasanya. Dah lerr selsema, datang pulak batuk menyerang. Tekak aku bagai ada yang menggeletek rasanya. Geli sampai berair mataku.
Sungguh tersiksa.

Hari ni best...pasal satu paper saja. So..balik awal. 9.30pagi dah balik dah. Sejak 2 minggu lepas lagi aku dah plan nak pi buat facial hari ni. Elok sangat hari ni, pasal takde keje sgt. Mana tahu selsema pulak menyerang. Takkan nak tadahkan jugak muka aku ni. Nafas pon ikut mulut. Malu ahhhh.........

Tengah rilex tadi...dapat call dari sekolah. Ingatkan suruh aku balik ke sekolah. rupanya dapat jemputan berbuka puasa kat sekolah esok. Niat dihati mmg nak pegi. Tapi tengok dulu keadaan esok. tengok pada keupayaan kondisi badan aku. Lagipon esok tugasku habis lambat. huuwwwaaaaaa.....

0 : KoMen: