Isnin, September 14, 2009

Mood.......

Sudah Hilang...........

Entah kenapa minggu ni mood mengajar sudah hilang. Murid2 aku jugak sama macam cekgu depa jugak, mood belajar dah hilang. Semuanya pasal mood raya dah menjelma.
Cekgunya asyik berpikir kat mana nak beli baju raya yang belum2 lagi ketemu yang bkenan dihatiku ini. Muridnya pulak...asyik bertanya adakah cekgu akan bagi duit raya tahun ni, sementelah cekgunya tahun ni tak dapat bonus. Hehehe.......

Sejak minggu lepas lagi aku dah mula dapat kad raya dari murid2. Ada yang dari murid2 yang ku ajar tahun ni. Ada jugak dari murid2 yang tahun2 sebelum ni aku ajar depa. Hmmm...ingat jugak hangpa kat cekgu nohh.....Tima kasih banyak2. Insyaallah sebelum cuti cekgu akan berusaha membalas kad2 raya hangpa semua ok!!!
Wahhh.....Macam artis pulak aku rasa, berbalas2 kad raya.

2 : KoMen:

relevan berkata...

Cikgu dah terkena jangkitan virus `raYa` ni..tu pasal mood mengajar sudah hilang.. heh heh

~ShiMa~ berkata...

Yaaa....tepat sekali. hehehe....