Pages

Isnin, Ogos 10, 2009

Persembahan..

Khas Sempena Merdeka....
Minggu ni aku akan gigih sekali melatih murid2 untuk persembahan sempena merdeka. Persembahan khas dari panitia aku...minggu depan giliran kami.
Ketua aku serahkan tugas ni....dia suruh aku kerjakan budak2 kelas aku. Katanya buatlah rancangan hatta program apa sekali pun janji jalan dan selesai.
Hampeh....gugur lagi rambut aku nampaknya minggu ni.
Bayang2 apa aku nak buat tu dah ada dalam kepala aku dah. Tinggal lagi nak melatih budak2 tu saja. Aku dah terbayang sengsara dah..pasal minggu ni aku akan sapu bersih kelas2 mata pelajaran elektif dan kelas2 yang cikgunya tak hadir ke sekolah.
pendek kata aku menagih relief kali ni. Tapi hanya utk kelas aku saja.
Ini semua semata2 nak praktis untuk persembahan khas kami minggu depan.
Harap2 budak2 aku tak kecewakan aku....
Esok latihan insentif akan dijalankan.

2 : KoMen:

Rona Realiti berkata...

nnt upload ek video anak2 murid kamu ye...

~ShiMa~ berkata...

TO RONAREALITI: insyaallah...kalau menjadi molek....