Khamis, Jun 25, 2009

Cerita Hari Khamis.........

part 1.

Hari ni aku tunjukkan sorang demi sorang kat anak2 murid aku keputusan ujian2 dan peperiksaan depa. Aku suruh depa bandingkan keputusan antara smua ujian / peperiksaan yang telah diduduki sepanjang semester lepas. Aku ajar satu persatu camna nak bandingkan..supaya depa ada keseronokan untuk lebih berusaha naik lagi markah. Masing2 tersenyum girang...walaupon hanya naik 2 markah dari sebelumnya. Hahah!!! sekali cikgu sekali anak murid senyum girang...walaupon pencapaian depa nampak merah2 je smua tapi harapnya ada lah progress untuk akan datang. Yg penting depa paham kalau berusaha pasti bjaya. Budak2 aku ni miskin cita2 saja. Nak kena ingatkan tiap masa..tiap waktu... mahu nya tak bersembur air liyor aku tiap hari bleter...


part 2.....

Hari ni Ai Lee bagitau aku..Nabil mengamuk..bergaduh dengan rakan sekelas. bsikap kurang ajar kat guru. Tak penah2 pulak budak tu mengamuk tetiba saja. Aku pon bersyarah tak ingat dunia lah tadi. Tapi kali ni aku tak marah la pulak...mungkin terkesan dek syarahan psikology Jun kot. Aku pon bmain ngan emosi depa..psikologi bagai nak rak...sajak ajak depa bpikir...
Tahu takottttttttt!!!!!!

Part 3.....

Akhirnya setelah sminggu menanti...ckgu baru yang ganti tempat Zabrina pon sampai. Cikgu tu dari Sarawak. AKhirnya budak2 kelas 3D dah ada guru. Guru lelaki.
Cikgu yang ganti tempat Salawati tu plak tak datang2 dah. Cikgu tu dari Sabah. Cerita yang kami dapat, sbenarnya dia hanya main2 internet...saja isi suka2...sekali pmohonan bjaya..
Dah tu takmau lapor diri sini ...pasal bini kat sana tak minta tukar. Kononnya dia isi main2 saja.
Ada gak bangang camtu...brapa ramai yang nak tukar tapi tak dapat. Dia bole main2. Kalau dia tak main2, kan dah ada tempat untuk sorang yg btol2 mtk tukar. Kalau aku tahu cikgu ni sape... mau aku ketuk ngan kasut tumit tinggi aku ni.
Tak beretika namanya tue..........

4 : KoMen:

Cikgu Ayu berkata...

hehehe sabar byk2 shima nanti tak pasal2 masuk metro muka depan "CIKGU KENA KETUK NGAN CIKGU"..kes naya jer hehehe

armouris berkata...

info tentang kasut tumit tinggi kat sini - High Heels Are Bad

armouris berkata...

info tentang kasut tumit tinggi kat sini - High Heels Are Bad

shima berkata...

Ayu..tu pasal masih bsabar nih. takot masuk metro.


ARMOURIS :
TQ for info. bln dpn start pakai kasut leper..