Khamis, November 05, 2009

Kembali bersiaran...........

Lamanya aku tak jenguk blog daku ini. Apa barang yang aku BZ sangat pon taktau lah. Yang pasti sungguh BZ, tak terkata. Biasalah hujung2 tahun, nak tutup kedai ni macam2 yang nak disetelkan.

Aku temankan budak2 aku lawatan ke KL. lepas tu balik terus sibuk ngan peksa akhir tahun, kelam kabut mark paper untuk keputusan, nanti nak buat kenaikan kelas. Lepas tu sibuk dengan Hari Anugerah hujung minggu ni. Pendek kata agak sibuk lah jugak.

Ini gambar2 murid aku sepanjang lawatan tu. Macam2 perangai ada. Yesu Dass tu asyik nar ngan geng pompuan dia tu. Jgn nak dsuruh bkawan ngan budak lelaki, Tak hingin dia. Kawan pompuan dia gak dia cari. Yesu...yesu..


Nabila pandai nar bergaya. Macam2 pose dok ada. Lulus dah salah satu aspek kalau nak jadi artis ni. Yang sbelah tu Rofiq. Sungguh tak macho gaya dia. Gaya tu pon kena cg.shima suruh buat tu. Kalau tidak, membatu ja dia kat situ. Rofiq...Rofiq.....





3 : KoMen:

jai@jezz berkata...

tu baju hujan ke yg dorang pakai tu..??

jai@jezz berkata...

baju pink tu baju hujan kew...???

~ShiMa~ berkata...

Jezz: itu kat masjid putrajaya. Mcm jubah tapi patern sama cam baju hujan, cuma ini kainlah bkn plastik.Bagi non-muslim pakai kaler pink. Muslim pakai baju kaler biru.(utk yang pakai jeans n pakaian seksi je? tp non-muslim smua kena pakai.